Phil Plait je astronom in znan kot Bad astronomer, čeprav nikakor ni slab astronom! V objavah na blogu Bad Astronomy (na spletnem dnevniku Slate) piše o zanimivostih vesolja in pomembnosti raziskovanja, večkrat tudi razkrinka prevare ali zmotne predstave povezane z vesoljem in vesoljskim raziskovanjem. Zgornji video je bil posnet 24. septembra 2011 na dogodku TEDxBoulder v ZDA (o TED dogodkih smo pisali tule).

Kot astronom je 10 let obdeloval podatke Vesoljskega teleskopa Hubble in dodatnih 6 preživel na področju izobraževanja v astronomiji. Bil je direktor popularizacije za vesoljski teleskop Fermi in pa predsednik James Randy Educational Foundation. Izdal je dve knjigi (Bad Astronomy: Misconceptions and Misuses Revealed, from Astrology to the Moon Landing "Hoax" in "Death from the Skies! These Are the Ways the Universe Will End"), napisal je že ogromno število člankov, sodeloval je na seriji dokumentarcev na kanalu Discovery Channel z naslovom Phil Plait's Bad Universe in še več (biografija).

V branje priporočamo njegov blog Bad Astronomy, sledite mu pa lahko tudi na twitterju (@badastronomer) in facebook strani (Phil Plait's Bad Astronomy).

Vir: TED, (podnapisi: prevod Klavdija Černilogar, pregledal Matej Divjak)